» Guitar One Presents: The Best Bass Lines

Get the low-down on the low-end sounds from 24 super songs, straight from the pages of Guitar One magazine! Includes note-for-note bass transcriptions with tab for: Badge • Bohemian Rhapsody • Celebrity Skin • Crash into Me • Crazy Train • Everything Zen • Glycerine • Jerry Was a Race Car Driver • Money • November Rain • Smoke on the Water • Suffragette City • Sweet Child O' Mine • Violet • What Would You Say • You're My Flavor • and more.

Categoría: Compilados