» Vol. 2 - Miles Davis (Eb Instruments / C Instruments / Bb Instruments)

Jazz Play Along Series

For use with all Bb, Eb, and C instruments, the JAZZ PLAY ALONG SERIES is the ultimate learning tool for all jazz musicians. With musician-friendly lead sheets, melody cues, and other split-track choices on the included CD, this first-of-its-kind package makes learning to play jazz easier than ever before. FOR STUDY, each tune includes a split track with: • Melody cue with proper style and inflection • Professional rhythm tracks • Choruses for soloing • Removable bass part • Removable piano part. FOR PERFORMANCE, each tune also has: • An additional full stereo accompaniment track (no melody) • Additional choruses for soloing. INCLUDES: All Blues • Blue in Green • Four • Half Nelson • Milestones • Nardis • Seven Steps to Heaven • So What • Solar • Tune Up.

Categoría:

Formato: Softcover with CD