» How MIDI Works - 6th Edition

The revised 6th edition of this easy-to-use book is written in simple English and assumes no prior background with MIDI. Starting with the computer, How MIDI Works takes readers all the way through MIDI, sequencing and digital audio recording, and features chapter summary questions to ensure understanding. Topics covered include: the computer language of MIDI, controllers for keyboard operations, the mixing board within, hard disk audio recording, and many more. This text is a mainstay at colleges and universities across the nation.

Categoría: Grabación, Mezcla y Producción

Formato: Softcover