» Steve Vai - Live at the Astoria London

DVD

Steve Vai, Billy Sheehan, Tony MacAlpine, Virgil Donati, Dave Weiner – Live in London! If you couldn't be at the Astoria for these extraordinary shows, then this DVD is the next best thing: an unbelievable concert video featuring backstage and behind-the-scenes footage, interviews, band biographies, a Vai discography, rehearsal coverage, and 21 songs – nearly 4 HOURS of footage! Also features Dolby Digital 5.1 Surround Sound, PCM Stereo, Audio Commentary, and Instant Chapter Access to Songs.

Categoría: Shows en DVD

Formato: DVD