» A Salute to Buddy Rich

Eight compositions are performed by Phil Collins, including several from his own repertoire, arranged for a big band, as well as several from Buddy's original repertoire. Two great songs from Buddy's repertoire are performed by Steve Smith and two by Dennis Chambers, along with rehearsal footage and three vintage clips of Buddy himself! Special DVD Features: three bonus performances, one by Dennis and two by Steve. Almost a half-hour of new material! 143 minutes.

Categoría: Shows en DVD

Formato: DVD