» Buddy Rich - Live at the 1982 Montreal Jazz Festival

DVD

This DVD features Buddy Rich and The Buddy Rich Big Band at the height of their popularity and influence. Contains seven beautiful arrangements that display not only Rich's virtuosity, but his unsurpassed musicianship as well. These include a rare example of Buddy on brushes and a brilliant rendition of his signature piece, the medley from “West Side Story.” Other songs include: Hookin It • If They Could See Me Now • Good News • Carioca • Time Check. Also includes a rare bonus clip featuring a great 1972 performance of “On Green Dolphin Street.” 60 minutes.

Categoría: Shows en DVD

Formato: DVD