» Francis Rocco Prestia - Live at Bass Day 1998

Francis “Rocco” Prestia has earned a place among the all-time great bass stylists. Here, accompanied by Tower of Power members David Garibaldi and Jeff Tamelier along with original member Lenny Pickett, he performs a burning set of seven TOP classics, including Oakland Stroke, Soul Vaccination, Squib Cakes, and What Is Hip? plus tunes from his acclaimed solo album. He also talks about creating a groove, his early days with TOP, and more. Also included is a 30-minute lesson with Rocco. Running Time: 77 minutes.

Categoría: Shows en DVD

Formato: DVD