» Horacio Hernandez - Live at the Modern Drummer Festival 2000

Horacio Hernandez is one of the most exciting drummers to come along in recent years. His musical home base is founded on the rhythms of his native Cuba, though he is comfortable in all styles. With a band that includes Michael Brecker, John Patitucci, Marc Quinones and Hilario Duran, Horacio performs a set of incredible music that opens with a burning drums and percussion duet, and incorporates elements of jazz and Afro-Cuban music a unique and exciting way. Bonus audio track included! Running Time: 63 minutes.

Categoría: Shows en DVD

Formato: DVD