» Drummers Collective 25th Anniversary Celebration & Bass Day 2002

On Sunday, November 24, 2002, Drummers Collective™, the world's premier drum school, celebrated its 25th anniversary with an incredible evening of music. This extraordinary two-DVD set features fantastic footage of this historic night of music, with performances by some of the most creative and influential drummers and bass players in the world: Steve Gadd & the Gadd Gang, Dave Weckl & the Dave Weckl Band, Horacio “El Negro” Hernandez, John Patitucci, Victor Wooten, Felix Pastorius, Steve Smith, and the Collective Faculty Ensembles. Special DVD Features: alternate edits with the FootCam feature; rehearsal and sound check footage; artist interviews; 5.1 Surround Sound mixes – one performance per artist; a photo gallery; web links; and much more!

Running Time: 5 hours and 23 minutes!

Categoría: Shows en DVD

Formato: DVD