» Modern Drummer Festival 2000 DVD

DVD

Featuring Don Brewer, Vinnie Colaiuta, Horacio “El Negro” Hernandez with Marc Quiñones, Akira Jimbo, Hilary Jones, Paul Leim, Dave Lombardo & Billy Ward

Includes all of the material on both video releases from the 2000 Modern Drummer Festival – 170 minutes of performances, clinics and interviews! Special DVD Features: 5.1 (Surround Sound) Mix on two performances – one by Vinnie Colaiuta and one by Horacio Hernandez • “DrumCam” option on these two performances allowing you to switch to the drum camera at any point • Play-Along Feature – a minus drums mix on two songs, with downloadable drum charts • connectivity to related web sites • and much more! 170 minutes.

Categoría: Shows en DVD

Formato: DVD