» Larry Graham - Graham Funk Bass Attack

The master of slap bass, funk giant Larry Graham shows you his intense bass work. Features exclusive reunion performances with special guests, including legendary rock/R&B group Sly & The Family Stone's original drummer Greg Errico, and Graham Central Station's original keyboard player Robert “Butch” Sam. They play six songs, analyzing performances and techniques while looking back and discussing their activities in the '60s and '70s. 60 minutes.

Categoría: DVDs/Videos

Formato: Video