» Annie Get Your Gun (Guitar / Piano/Keyboard / Vocal / Piano/Vocal/Guitar)

Twelve songs from this Irving Berlin favorite, which won the 1999 Tony® Award for Best Musical Revival. Includes: Anything You Can Do • Doin' What Comes Natur'lly • The Girl That I Marry • I Got Lost in His Arms • I Got the Sun in the Morning • I'll Share It All with You • Moonshine Lullaby • My Defenses Are Down • An Old Fashioned Wedding • There's No Business Like Show Business • They Say It's Wonderful • You Can't Get a Man with a Gun.

Categoría: Broadway, Peliculas y TV