» Sourcebook of Little Walter/Big Walter Licks for Blues Harmonica (Harmonica)

In this essential collection for blues harp players, author Tom Ball sets out to discuss, understand and demystify some of the playing of the phenomenal Walters: the legendary “Big Walter” Horton and “Little Walter” Jacobs. Includes a sampling of the best licks from each artist's repertoire, mapped out in easy-to-read harmonica tablature and played on CD by Ball, plus extensive notes on each musician's style, bios and discographies, rare photos, a bibliography, harmonica basics, notes on amplification and equipment, and much more!

Categoría: Métodos

Formato: Softcover with CD