» Jazz Improvisation: Studies for Technical Development

A collection of jazz exercises in all keys using material based on whole-tone scales. This unique book, with text presented in Spanish and English, will help jazz musicians gain confidence in improvisation and help them develop the technical skills necessary to be successful jazz improvisors. Nicolas Reinoso is a well-known saxophonist in South America, and he brings a fresh new perspective to jazz study. Endorsed by and with a foreword written by Paquito D'Rivera.

Categoría: Métodos