» Over the Rainbow (from The Wizard of Oz)

Considered by many to be the greatest song ever written, Alfred is pleased to add "Over the Rainbow" to its brand new series, Simply Pop. Originally written in 1938, "Over the Rainbow" has received new interest based on the chart-topping rendition by American Idol runner-up, Katharine McPhee. As with all Simply Pop sheets, these arrangements are written with great care and understanding of students' abilities. Each solo has been carefully edited to ensure maximum playability and musicality.

Categoría: Transcripciones

Formato: Sheet