» The Funkmasters: The Great James Brown Rhythm Sections 1960-1973

For Guitar, Bass and Drums

In this unique rhythm section workbook, 23 James Brown classics have been transcribed, broken down into individual lessons, and meticulously recreated on two one-hour CDs. Featuring legendary grooves from the guitarists, bassists, and drummers who ignited the Godfather of Soul for over three decades (including Jabo Starks, Bernard Odum, Clyde Stubblefield, Bootsy Collins, Jimmy Nolen, Country Kellum, and more), this book will enlighten and challenge your soul.

Categoría: Métodos

Formato: Book & 2 CDs