» Complete Rock Keyboard Method: Mastering Rock Keyboard

Develop the monster-chops of a great rock keyboardist with this conclusion to the only real, step-by-step rock keyboard method available today. Starting with a quick review of music fundamentals and theory, this book moves directly into advanced techniques and counterpoint exercises. Learn the concepts and techniques used by the great progressive rock keyboard virtuosos. Other topics include odd meters, modal interchange, rhythm and groove and the roles of the keyboard player in a rhythm section. Loaded with virtuosic, dazzling rock keyboard pieces to learn, this is a major step forward in the field of rock keyboard instruction. The CD demonstrates examples and offers opportunities to play along.

Categoría: Rock

Código: 21943