» Alfred's Teach Yourself to Play Jazz at the Keyboard

Teach Yourself to Play Jazz at the Keyboard will have you playing the authentic sounds of jazz right from the beginning. By following the step-by-step set of instructions, you will learn all about jazz and blues scales. As you progress, you will be performing proper jazz accents and riffs with the right hand, and jazz chords and progressions, walking bass, boogie and Latin-inspired patterns with the left.

Categoría: Jazz/Blues

Formato: Book & CD