» Alfred's Teach Yourself to Play Mandolin

This book teaches you how to play the mandolin with an easy-to-follow approach that will have you playing instantly. Different strumming techniques help you play in any style including folk, bules, pop and country. Great songs like La Bamba, Greensleves, and When the Saints Go Marching In and many more are included with lyrics. Upon completion of thie book, you will be able to play your favorite songs on the mandolin, play with a musical group in many different styles and know how to read music.

Categoría: mandolina