» Complete Rock Guitar Method: Beginning Rock Guitar

Perfect for beginning guitarists as well as players who want to enhance their knowledge, this volume covers basic rock theory, essential left-hand techniques, power chords, rhythm guitar, and how to improvise with the pentatonic scale. Includes licks in the styles of rock greats like Chuck Berry, Van Halen, Led Zeppelin and others. The most thorough book for beginning rock students! All music is shown in standard notation and TAB, and the CD demonstrates each example in the book. 96 pages.

Categoría: Rock