» Essential Scales for Electric Bass (Major Scale Modes and Pentatonic Scales)

Scales are one of the foundations of good playing and Essential Scales for Electric Bass is a quick and simple guide for music students of all levels, specifically tackling this important topic. It is designed to help the bass player acquaint himself with using the scales as tools to expand his musical dimension. The book will help any bassist compose riffs and bass lines, enriching the sounds with new and diverse nuances to achieve personal objectives.

Categoría: Métodos