» Ultimate Play-Along Bass: Just Classic Jazz, Volume 2

This must-have new series gives you the opportunity to learn 27 of the most important jazz standards contained in the Just Jazz and Just Standards Real Books. Learn these great songs by playing along with jazz greats Jimmy Haslip and Barry Coates in a classic trio jazz setting. Plus, in the accompanying books Jimmy and Barry teach their approaches to chord substitution, comping, and soloing concepts; including complete transcriptions of their own improvised solos and Barry's awe-inspiring chord melody arrangements of the heads.

Volume 2 titles are: Some Other Time * Alone Together * April in Paris * Just Friends * Love Is Here to Stay * A Day in the Life of a Fool (Manha de Carnival) * Misty * My Foolish Heart * Autumn in New York.

Categoría: Métodos

Formato: Book & CD