» Jump, Jive 'n' Swing Guitar

In this book, Keith Wyatt leads you through all the techniques you need to play swing rhythm guitar. Keith covers blues progressions, swing chord voicings, comping patterns, rhythm feels, bass lines, horn-style riffs, and much more! The included CD contains full demonstrations of all the music examples, complete with a full swing band that you can play along with. All music examples are written in standard notation and tab. All you need is the Zoot suit!

Categoría: Blues

Código: 20916