» Ultimate Beginner Series: Bluegrass Mandolin Basics

Beginning with basic left- and right-hand techniques, Dennis Caplinger guides you through developing great backup parts and playing all over the neck. You'll study over 20 classic bluegrass standards and you'll learn how to play them in several different styles. All books in the Ultimate Beginner Bluegrass Basics Series are fully correlated with each other. This is the ideal method for the family that wants to play music together!

Categoría: mandolina

Código: 20867