» The Ultimate Guitar Chord Series: Barre Chords

Barre Chords is a quick and easy way to learn tons of great chords. By building moveable barre chords from just five basic open position chords (C, A, G, E, and D), you soon have over 900 chords at your disposal. Not only does this open up the fretboard for chords, but it also provides you with an effective system that applies just as easily to soloing. Thanks to its layout and depth, this may be the only chord book you'll ever need.

Categoría: Acordes, Escalas y Arpegios

Código: 20857