» The Ultimate Guitar Chord Series: First Chords

First Chords is the ultimate basic guitar chord book. Containing over 1500 guitar chords (36 fingerings for each of the 12 keys!), this book organizes chords of each key into categories such as common, easy, alternate, barre, and moveable forms 1 and 2, making it easy for you to find the perfect chord for your needs. This is the ideal chord book, and thanks to its layout and depth, this may be the only chord book you'll ever need.

Categoría: Acordes, Escalas y Arpegios

Código: 20851