» Guitar World Presents Dimebag Darrell's Riffer Madness

Metal is back! Dimebag Darrell is a walking textbook of modern metal guitar techniques, liberally spraying bone-crushing power chords, dissonant intervals, tremolo arm insanity, and a shredding lead voice worthy of the masters. Now all metal guitarists can go behind the scenes with Dimebag and Pantera. Here, he teaches the patterns and techniques that have driven Pantera to become one of the most successful heavy metal bands in rock history. A must-have, this book will go down in metal history as a classic.

Categoría: Rock

Código: 20827