» Essential Skills for Sight-Reading Guitar (Kick-Start Your Reading Skills Now!)

A simple, straightforward, fun system for learning to sightread on the guitar. The first section covers all rhythmic values and combinations. Next, melodic figures are presented in the context of scales and key centers. All the examples are performed on the included CD. Features: The House Is Rising * Keep Coming Around * The King * Mr. Brown * Jimi's Vamp * One Long Train * Matchbox Girl * Back Again * Deep Fried * I Remember Bob.

Categoría: Técnica

Código: 20808