» Acoustic Masters Series: Craig Dobbins' Hymns for Fingerstyle Guitar

Craig Dobbins has tastefully arranged this beautiful collection of hymns to be easily playable and yet worthy of concert and solo recital performance. All the music is written in standard notation and tablature, and performed beautifully on the included CD. Selections include: Amazing Grace * In the Garden * O for a Thousand Tongues to Sing * The Old Rugged Cross * Sweet Hour of Prayer * There Is a Fountain and more.

Categoría: Guitarra Acústica

Código: 20411