» Introducing Jazz for the Rock Guitarist

A must for improvising guitarists who play all styles, from rock to jazz. This is a thorough and unique approach to learning and applying the scales and modes to improvisation on the guitar. Each book includes: exercises and licks in standard music notation and tablature, examples in a variety of styles, easy-to-read scale diagrams, lessons that teach you to solo freely throughout the range of the fingerboard, chord progressions, and basic theory lessons written clearly and simply.

Categoría: Rock

Código: 20363