» Complete Blues Guitar Method: Intermediate Blues Guitar

This book is great for the musician who knows the basics of blues guitar and is ready to take the next step. After a quick review of the fundamentals, the topics include blues fills and phrasing techniques, non-scale tones, chord extensions and substitutions, R&B, funk blues and more. The final section is devoted to licks in the styles of master blues guitarists. All music is shown in standard notation and TAB, and the CD demonstrates the examples in the book. 96 pages.

Categoría: Blues

Código: 20327