» Guitar Technique Builders Series: Speed

This book takes the mystery out of playing fast. Finger independence, relaxation techniques, strength building, picking technique, dexerity and endurance are just some of the topics covered. Develop your ultimate velocity with the help of this easy, fun-to-read technical manual. Contains all of the essential exercises needed for mastering rapid-fire guitar playing. The recording demonstrates all of the examples at slow and fast tempos.

Categoría: Técnica

Código: 20306