» Alfred's Teach Yourself to Play Drums

This book has everything you need to know to get started. Includes beats and fills in all contemporary styles, including jazz, rock, metal, country and Latin. Technique builders and daily workouts improve your playing step-by-step. Practice tips help you learn drumming skills quickly, as do fun and exciting play-along tunes (with CD). A section on purchasing equipment, tuning and sound modification and drumset maintenance is also included.

Categoría: Métodos

Código: 20245