» Learn to Play the Alfred Way: Baritone Uke

Now, everything you need to know to play the baritone ukulele in one book. Start from the beginning by learning about the parts of the instrument, learn how to hold it and how to tune it. You will then learn the basics of reading music. You will learn to play using popular songs including Tom Dooley, The Streets of Laredo, When the Saints Go Marching In, The Red River Valley and many more. A dictionary of baritone ukulele chords is included.

Categoría: Ukelele

Código: 20089