» Bel Canto for Euphonium TC/BC (Euphonium)

This book contains vocalises that were originally intended for the development and training of the singing voice. Almost since its invention the euphonium has been regarded as perhaps the most vocal of all brass instruments. These vocalises when studied carefully will encourage many positive aspects of performance. The demo CD, featuring the vocalises accompanied by the piano, provides one intepretation played by euphonium virtuoso Steven Mead.

Categoría: Euphonium

Formato: Softcover with CD